Strony

24 stycznia 2016

Biała pelargonia - naszyjnik i kolczyki






Naszyjnik wykonany jest z oksydowanego srebra i pięknie prezentujących się na jego tle białych pereł hodowlanych. Liść pelargonii od podstaw uformowałam ręcznie z czystego srebra, na nim osadziłam perłę hodowlaną, a do liścia podczepiłam perłę seashell w kształcie kropli.





Kolczyki, podobnie jak naszyjnik, wykonane są z pereł hodowlanych, pereł seashell oraz oksydowanego srebra, w tym uformowanych przeze mnie od podstaw liści pelargonii.

A tak naszyjnik i kolczyki prezentują się w komplecie...




6 komentarzy:

  1. Podziwiam :) Pani prace są oszałamiające, jest Pani bardzo utalentowaną artystką. Cieszę się, że tu trafiłam - w sumie przez przypadek ale Pani prace sprawiły, że zostanę na długo :)
    Pozdrawiam i życzę jak największej liczby klientów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej... Dziękuję za tyle pochwał i życzenia :) Bardzo mi miło, że spodobało się Pani w tym moim wirtualnym kąciku. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Piękny komplet, chociaż ja zamiast liścia pelargonii widzę meduzę, ale ja ostatnio wszędzie widzę te małe żyjątka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Liść jest taki dość umowny, więc może być i meduza. Mnie się pomysł z meduzą podoba :)

      Usuń
  3. Ależ piękne! Idealne do czarnej kreacji!

    OdpowiedzUsuń